Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ant.

...souhlasím s Vámi, pane Škromachu...!!!

.... "Jak jinak mají dát lidé (čti s.ŠTĚCH) najevo svoji nespokojenost s politikou této Topolánkovi vlády, která jim vytahuje peníze z kapes a snižuje jejich životní úroveň" - nedivím se p.Štěchovi, také by se mi nelíbilo snižování životní úrovně, pokud by bylo závislé na ochotě a počtu zaměstnanců v odborech - ten naštěstí stále klesá...;-)...je jasné, že musí něco udělat, stejně jako jeho stranický šéf - toho vykopli s návrhy na zrušení reformy od Ústavního soudu, tak to zkouší přes spolek duševně nepříliš obdařených odborářů...jistě - přidali se k nim ještě poctiví taxíkáři ...;-)...a najměte si někoho na opravu Vašich "pravopysních chib" - vypadá to dost hloupě...;-)...přeji hezký den...!!!

0/0
25.6.2008 16:21

holydance

Pozdrav

Milý pane sociální Škromachu, jste demagog non plus ultra Tečka

0/0
25.6.2008 15:12

Depek

Víte pane Škromachu,

že nejlépe se mi povedlo zvednout si životní standart za Paroubka? Jenom jeden drobný detail, ani Paroubek, ani vy, ani vaše ČSSD jste s tím neměli společného vůbec nic. Spíš naopak. Když si spočítám co jsem odvedl státu a co za to jsem od státu dostal, jdou na mě mrákoty.

0/0
25.6.2008 12:16

ikaika

Kolego blogere Škromachu

Udělejte nám radost a najměte si na blogařinu podobné exoty jako má ODS.

Můj názor je jednoduchý, když jste byli u koryta tak jste se chovali stejně howadsky jako dnes ODS- to že jste byli jak praví klasik "2.vítěz voleb" si přičtěte hlavně své neschopné sociální politice ve funkci ministra práce a soc. věcí.

0/0
25.6.2008 12:05

rychlošípák

Pane....

...poslanče, srovnávat dnešní situaci se situací před rokem 1989 může buď jen propagandista vašeho střihu, nebo ne příliš chytrý člověk, co trpí zapomětlivostí... Před 1989 rokem se totiž stávkovat nesmělo, za to byl kriminál!! Dále právo na stávku nikdo nikomu neubírá, lae mělo by se to týkat pracovních podmínek a ne politiky!! Proč by na tuto stávku měli doplácet soukromí podnikatelé a proč by měli tuto stávku platit daňoví poplatníci lidem, kteří jsou placení z našich daní??? Pokud by to bylo placeno z prostředků bohatých odborů, necekl bych proti stávce ani slovo!! Škoda, že není možnost jak stávkovat proti odborům... Hned bych do toho šel!! Styďte se, takhle hazardovat s mladou generací!! Hlavně, že vy si nacpete  břich!! :-( Pokud ovšem vy sám a celá vaše partaj vstoupíte do generální stávky (to jest nebudete chodit do práce), tak se zlobit nebudeme!!! :-)

0/0
25.6.2008 11:39

flavy

To se nedá číst, pane Škromachu.

Stávkovalo se za blaho státních zaměstnanců, které jim přinesla Vaše vláda? Ale na to „blaho“ nikdo v ČR nevydělal. Za šest let jste udělali státní dluh 1 bilión Kč. Odtud zvýšené výdaje, které připravila Topolánkova vláda – to totiž nejsou zvýšené výdaje, ale reálné výdaje. Můj čtrnáctidenní syn dluží 100 000 Kč, já a manželka rovněž. Jak to splatíme? Oháníte se předlistopadovým komunismem, VUMLem a na závěr napíšete: „Vláda je od toho, aby se snažila udržet sociální smír.“ Tak to ani náhodou. To máte z VUMLu pane Škromachu, protože vláda je od toho, aby řídila stát, spravovala veřejné statky. To je služba, kterou si my občané, prostřednictvím daní, platíme. Žádný jiný mandát vláda nemá. Určitě tu není vláda od toho, aby vnášela jakoukoliv rovnost mezi lidi, ani sociální rovnost (smír). Já si zakazuji, aby se jakýkoliv poslanec parlamentu ČR cítil osvícený, propojený s vyšší mocí a kompetentní k zavádění rovnosti mezi lidmi. A do čeho, že mají jít Topolánkovi hoši a dívky???

0/0
25.6.2008 11:30

rezjir

Re: To se nedá číst, pane Škromachu.

Ale sociální smír podobně jako pravidla silničního provozu jsou čistými veřejnými statky.

0/0
25.6.2008 16:15

flavy

Re: Re: To se nedá číst, pane Škromachu.

Mno, jo, tak dobře. Špatně jsem se vyjádřil. Použil jsem termíny, u kterých můžou být uplatněny různé definice. Sociální smír chápu jako rovnost společenských poměrů, tzn. poměrů mezi soukromými osobami. Takové rovnosti, dle mého názoru, je možné dosáhnout jen na základě empatie, nikoliv programově. Veřejný statek uvažuji jako ekonomický termín: veřejný statek, statek, jehož spotřeba je nedělitelná (nelze ho rozdělit mezi spotřebiteli, nezmenšitelnost, nerivalitní spotřeba) a nevylučitelná (nelze účinně zamezit jeho spotřebě).

Píši, že zavádění rovnosti mezi lidmi by nemělo být předmětem programu vlády.

Termín „sociální smír“ je pro mne uměle implementovaná politická fekálie, která má nahradit termín „mír“. Zrovna jako „sociální spravedlnost“ má nahradit „spravedlnost“.

Jak definujete pojmy „sociální smír a veřejný statek“ Vy?

0/0
25.6.2008 18:57

rezjir

Re: Re: Re: To se nedá číst, pane Škromachu.

Vaší definici veřejného statku pojem sociální smír vyhovuje. A sociální smír jako součást vnitřního míru prostě a jednoduše znamená, že  konflikty jsou řešeny dohodou, nikoliv s použitím násilných prostředků. A že v tomto mírovém řešení sporů může vláda hrát vzhledem ke svému mandátu, který je odvozen z voleb, hrát roli moderátora.

0/0
26.6.2008 4:11

Štěpán Binko

Komedie....

Tohle je opravdu komické..... Právo na stávku. Ví pan stínový ministr něco o právním rámci stávky v ústavním pořádku ČR? Ví něco o podstatě stávek a rozdílu mezi stávkou a demonstrací? Neví vůbec nic, z principu se mu líbí, že vládě "někdo topí", ale ta to má na háku, protože škody nevznikají jí, stávkující ji nidky volit nebudou a navíc hájí zájmy těch, kteří ji volili. Jednoduché.......

Ignorovat a nechat je vyblbnout, nic víc na stávkující neplatí. Když už stávkují taxikáři z Taxi Praha, tak to už je prostě moc....

0/0
24.6.2008 23:12

sillogism

No všem je snad jasné,...

...že stávkují nějraději tři lidé: flink, netáhlo a neuměl. ;-)

0/0
24.6.2008 18:18

toshibaman

Re: No všem je snad jasné,...

.... a socani(Y)

0/0
24.6.2008 22:59

sillogism

Re: Re: No všem je snad jasné,...

Ano, tito tři k nim často patří.

0/0
25.6.2008 8:20

r0p0

Kdo jiný by mohl stávku obhajovat ...

... než tělem i srdcem i duší sociální demokrat a odborář. A co takhle ještě právo na práci? Omlouvám se, možná oblafnete ty, kteří by nejraději nepracovali a pobírali jen sociální příspěvky, ale těmi, kdo jsou nositeli starých časů jste vy s ČSSD a vaši bratři v KSČM. Mimochodem není ta poslední věta špatně ... nemělo tam být od toho?

0/0
24.6.2008 17:40

rezjir

Re: Kdo jiný by mohl stávku obhajovat ...

Právo na práci je v ústavě, za to nemusíte stávkovat.

0/0
25.6.2008 5:28

Corrado Cattani

Já hlavně doufám,

že žádný volič ODS dneska nestávkoval!!!

0/0
24.6.2008 17:36

Majklova_proxy

Pred rokem 1989?

Milej pane, kdyz uz jste to nakous`, kdyze to odbory (a milice) byly obrnenou pesti pracujiciho lidu vedeneho jedinou stranou? Nepamatuete...?

0/0
24.6.2008 17:33

rezjir

Re: Pred rokem 1989?

A co lešpí? Když odbory organizují stávku, nebo když stávky vznikají navzdory odborům?

0/0
25.6.2008 5:29

Majklova_proxy

Re: Re: Pred rokem 1989?

Lepsi je, ze ulice nevalcuje anonymni dav ovladany partajnim sekretariatem. Socializmus uz si CR zazila, ne?

0/0
25.6.2008 23:50

Petr1234

tak škromachu

jestli je tohle "nízké náklady a vysoká produktivita zaměstnavatelů" společný cíl odborů a zaměstnavatelů, tak nevim kde žiješ. Cíl zhaměstnavatelů to určitě je, ale odborů??????Rv

0/0
24.6.2008 16:56

Kolumbo

Zaměstnanci

nestávkují ani tak proti zaměstnavatelům, ale konec konců vždy proti jiným zaměstnancům a OSVČ,  jde o přerozdělení poměru mezi mzdami v různých odvětvích. Ti, kteří mohou způsobit stávkou víc škod si vydíráním vynutí vyšší platy a nejrůznější "zaměstnanecké" výhody, ti, kdo nemají vyděračský potenciál to zatáhnou v ceně služeb a zboží. Politiky to nebolí, neb si zvednou platy pomocí mávnutí rukou. Nevadí to ani jejich chráněncům a kamarádům, multimiliardářům z nadnárodních společností, kteří dostali všechno předem kompenzováno pomocí "pobídek" a daňových prázdnin. Další vejvar na ně čeká v podobě většího objemu prodejů podřadného zboží masové spotřeby, které většinou tyto firmy produkují a jejichž zákazníky socani zásobují penězi. Socan - pravá ruka světových finančních ologarchů.

0/0
24.6.2008 14:43

BlackBox

Vem tě ďas....

Jen si stávkujte jak chcete, my pak zase ten ušlý zisk a policajty jako doprovod zaplatíme ze svých daní. Kdyby aspoň bylo proč? To nemáš co do úst z poslaneckého platu? :-©

0/0
24.6.2008 14:30

editi

Tupče Fialo,

nikdo tě nenutí aby si žral a žral. Přestěhuj se do jižní části Afriky a poznáš blahobyt.;-D;-D;-D;-D

0/0
24.6.2008 14:28

Tomáš Fiala

Re: Tupče Fialo,

No, narodit se v jižní části Afriky... i tam jsou místa, kde bych nebyl nešťasten.;-)

0/0
24.6.2008 14:42

Kolumbo

Re: Tupče Fialo,

Drahý příteli editi, já se bez tebe, tvé solidarity, lidského tepla a pomocné ruky rád obejdu. Než být zdráv mezi socany,  jest lépe míti kostižer na pustém ostrově. Ale co vy? Vy se obejdete bez vynucené "solidarity"  - jinými slovy výpalného - od nesocanů?Jestli ano, pak OK, zavládnou korektní vztahy já pán, ty pán a nebude třeba se dále svářit.

0/0
24.6.2008 14:52

Kolumbo

Tak nevím,

kamaráde Škromaše, jestli jste hlupákem nebo ho ze sebe jen děláte. V téhle stávce "pracující" žádají, aby jste jim mohl vládnout vy, váš kamarád Paroubek, gentleman Rath, ekonomický génius právník Sobotka... V roce 1989 měla stávka proti státu smysl. Stát byl jediným zaměstnavatelem i vlastníkem  výrobních prostředků. Tehdejší stávka,  i za politické požadavky, byla oprávněná, neboť celý stát byla jedna velká firma. Firma, ze které vás nechtěli z rozhodnutí managementu pustit přes bránu ven. Dnes může každý pracovat, pro koho chce. třeba pro vás, dokážete-li někomu nabídnout smysluplnou práci. Např. váš kolega Křeček ví, jak stavět byty, pronajímat je levněji než stanoví současná regulace a ještě na tom dostatečně vydělat. Spojte se s ním,  budete miliardáři, kapitalistické vydřiduchy zničíte i bez třídního boje a stávek. Kupte taky nemocnice. Socany můžete léčit zdarma, ostatní třeba za platbu ve zlatě. Hlavně nepruďte a nechte každého žít podle jeho představ.

0/0
24.6.2008 14:26

Tomáš Fiala

Re: Tak nevím,

8-oNechat žít každého podle svých představ? To jako, že by si každý mohl dělat, co chce (v mezích zákona) a socialisti by neměli nad námi kontrolu - nechali by nám námi vydělané peníze, jen by vybrali daně a my bychom se nemuseli na magistrátech zpovídat ze svých majetkových a rodinných poměrů, abychom získali něco málo zpět z toho, o co nás "solidárně" obrali? A k čemu by potom byli dobří...?

0/0
24.6.2008 14:39

reddy53

Nejlepší odboráři

stávkují v Praze na Ruzyni - taxikáři.

To  jsou pane Škromach ti praví pro Vás.

A společně by jste měli na Ruzyni skončit.

Ve vazbě.

0/0
24.6.2008 14:16

deatomizator-treti-generace

:D

nevztekejte se.. volby stejne vyhraje CSSD ;-D jezis tady zas bude diskuze ;-D

0/0
24.6.2008 13:02

mthead

Re: :D

jestli vyhraje čssd, tak tady žádný diskusní blog nebude. Pouze fotky, životopisy a úspěchy socdemáckých předáků.

0/0
24.6.2008 13:24

Tomáš Fiala

Re: :D

Mě je jedno jestli vyhraje volby ČSSD, ČSZ, ČSCH, nebo jiný shluk písmen. Vámi zmiňovaný shluk písmen mi však nabízí - budeme žrát a žrát, je jedno, kde na to vemem, ale budem mlaskat dokud něco je. Pokud si ho lidi zvolí, mají na to právo. Za pár let budeme všichni kroutit hlavou nad tím, že naše spoluúčast nemůže být v desítkách, ale ve stovkách korun. Váš shluk písmen zase bude kvičet. A jednoho krásného dne se probudíme, zákonem sice budeme mít zajištěný důchod ve výši 3/4 průměrné mzdy a různé další sociální vymoženosti, ale na bývalých hraničních přechodech budou stát věřitelé a v ruce držet státní dluhopisy, za které se ČSSD "starala" o lid. A můžeme se pak jít zeptat do Argentiny, jak si s tím poradili...

0/0
24.6.2008 13:27

deatomizator-treti-generace

Re: Re: :D

za vlady ODS statni dluh neroste? v cem je pristup ODS pokrokovejsi? ze se chteji zbavit lukrativnich statnich podniku jako je CEZ? noooo tak to potom jo ;-D ODS by rada vse prodala a jednoho dne nebude co prodat

0/0
24.6.2008 13:44

mthead

Re: Re: Re: :D

to že nebude co prodat, není až taková tragedie, v podstatě to není tragedie vůbec, pokud se utržené peníze solidně použijí, ale pro zaryté socdemácké sympatizanty bude tragedie, až nebude co zadarmo prožrat .....  

0/0
24.6.2008 13:52

Tomáš Fiala

Re: Re: Re: :D

Roste, roste. Jenže ono nejde ze dne na den, všechny ty tzv. sociální výhody zrušit. To by byl skutečně kolaps. Ale přes milion výhrad, které mám k téhle vládě i ODS mi alespoň nabízí snahu o řešení konzolidace eráru. ČSSD mi ale nabízí kaviár a Rémy Martin - rodinám dáme peníze (čí?), důchodcům dáme peníze (čí?) atd. atd. Pokud to voliči budou chtít, je to jejich volba. Ale musí být taky ochotni nést za svou volbu zodpovědnost. Ono to není tak, že zvolí "stranuprolidi" a tím je přeci problém vyřešen.

Právě proto, aby mohl dluh klesat, je potřeba udělat reformy. To naprosto bezpečně vědí i v Altneráku. Jenže reformu nelze dělat tak, aby "to nic nestálo". To vědí taky a tak lidi chlácholí, že se nic neděje a můžem tancovat. Voda v podpalubí signalizuje díru v lodi, ale to se dá vyřešit (krátkodobě) tím, že do podpalubí zamknem dveře (všechno zrušíme)... K takovému řešení má ČSSD skutečně klíč.

0/0
24.6.2008 14:04

rezjir

Re: Re: Re: Re: :D

A co ta miliardová kompenzace církvím?

0/0
25.6.2008 5:32

toshibaman

Re: :D

chraň nás panbůh. To snad radši emigrovat hodně daleko

0/0
24.6.2008 23:01

Tomáš Fiala

??????

Vláda tu není od toho, aby udržela sociální smír. Vláda tu je od toho, aby řídila tento stát.

0/0
24.6.2008 12:44

strycek_Pompo

Re: ??????

On je taky odborář, na něj s logikou nemůžeš. Ale pokrytectví to je od něj hezký.

0/0
24.6.2008 12:49

rezjir

Re: ??????

A jak jinak má vláda řídit tento stát než udržovat vnitřní mír. Jinak existence vlády v podstatě nemá smysl.

0/0
25.6.2008 5:44

jana555

stávka? a proč ne?

ještě by jste měli založit lidové milice. Na podporu svých oprávněných nároků.

Vy se nezměníte. Rv

0/0
24.6.2008 12:43

vver440

mmchd, zdendo, vzpomen si

kdopak nám zaved dodatečnou daň z nafty?:-©

0/0
24.6.2008 12:27

SimRo

Re: mmchd, zdendo, vzpomen si

A to je co, ta dodatečná daň? Žádná taková neexistuje. Nebo Vy jste ji v nějakém daňovém zákoně našel?

0/0
24.6.2008 12:43

Glock každopádně bez -e

Re: Re: mmchd, zdendo, vzpomen si

pravda R^

0/0
24.6.2008 14:06

vver440

co je ale úplně nejsmutnější, že si slušnej

člověk nevybere. Na jedný straně modrý tuneláři, na druhý oranžový darmožrouti. mezi tím fráterníci a ekoteroristi. Proto budu volit NSR^

0/0
24.6.2008 12:17

aljav

Re: co je ale úplně nejsmutnější, že si slušnej

to jsi si fakt pomohl ! ;-D

0/0
24.6.2008 12:33

rezjir

Ano, neexistuje žádná svoboda volby

Skvělá negativní charakteristika politických poměrů u nás. Konečně někdo, kdo převedl vše na nákladů. Ještě ale ty náklady musíte uvést i u toho NS. Skvělá leninská charakteristika buržoazní demokracie!

0/0
25.6.2008 5:38

xlb2

jste ubohy tajtrdlik

jdete se oplachnout do Lihoveho domu teplou vodou

0/0
24.6.2008 12:14

spalovac

Pane Škromachu, tomu snad sám nevěříte.

nikdo nezpochybňuje a nikomu neupírá právo na stávku, pouze zpochybňuje důvody. Slyšel jste třeba dnešní ranní rozhovor s Nečasem? Lžete jak když tiskne.

0/0
24.6.2008 12:11

Upir_a_Selodigest

...

... zase se mi chce zvracet :-©

0/0
24.6.2008 12:06

vver440

Re: ...

všem slušným lidem se chce zvracet

0/0
24.6.2008 12:25



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.